Bankofon
Cechy i funkcjonalność:
informacja o dostępnych środkach na rachunkach,
zestawienie wszystkich rachunków,
informacja o ostatnio wykonanych operacjach na wybranym rachunku,
informacja o kursach walut,
bezobsługowa praca 24 godziny na dobę,
hasła zabezpieczające przed niepowołanym dostępem (PIN) przypisane dla Klienta lub jego rachunków.
Usługa funkcjonuje pod numerem telefonu: 18 479 14 90
Bankofon to idealne rozwiązanie dla osób nie posiadających dostępu do Internetu, a chcących mieć możliwość sprawdzenia swojego rachunku o każdej porze dnia i nocy.
Opłata za korzystanie z usługi Bankofon: 0 zł.
Jak korzystać z Bankofonu
Jeżeli nie posiadasz hasła do usługi Bankofon, udaj się do jednej z placówek Banku w celu uruchomienia usługi.
Jeżeli posiadasz dostęp do usługi:
zadzwoń pod numer telefonu 18 479 14 90,
wprowadź swój numer Klienta na klawiaturze telefonu,
wprowadź swoje hasło,
postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora.
Menu usługi Bankofon:
1 – stan rachunków,
2 – lista rachunków,
3 – informacje o usługach dostępnych w Banku,
4 – tabela kursów walut,
5 – historia operacji,
9 – zmiana hasła dostępu,
0 – powrót do MENU.
W trakcie połączenia nie trzeba czekać do końca czytania listy usług – można w dowolnym momencie wybrać odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu.