Aplikacja mobilna dla systemów Android oraz iOS (iPhone)

Zarządzaj łatwo i szybko swoimi rachunkami. Korzystaj z aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Aplikacja mobilna Nasz Bank dostępna jest zarówno dla systemów Android (do pobrania ze sklepu Google Play pod nazwą Nasz Bank) oraz dla systemu iOS (iPhone) (do pobrania ze sklepu App Store pod nazwą BS Stary Sącz – Nasz Bank).

– Pobierz aplikację mobilną –

Z usługi mogą korzystać wszyscy Klienci Banku będący użytkownikami bankowości internetowej.

Podstawowe funkcjonalności:

  • obsługa produktów bankowych (rachunków, lokat, kredytów),

  • BLIK,

  • prezentacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,

  • dostęp do informacji o posiadanych kredytach, w tym harmonogramów spłat,

  • doładowania telefonów komórkowych,

  • zmiana limitów ustalonych na karcie,

  • czasowe zablokowanie karty / zastrzeżenie karty,

  • możliwość szybkiego zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej (wszystkie kanały internetowe umożliwiające dostęp do konta zostaną zablokowane),

  • możliwość logowania biometrycznego (odcisk palca, FaceID),

  • mobilna autoryzacja (autoryzacja operacje bez kodów SMS),

  • wysyłanie i odbieranie wiadomości z Banku,

  • geolokalizacja (wyszukiwanie placówek i bankomatów Banku),

  • przelewy QR (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie kodu QR).

Korzyści:

  • mobilna autoryzacja – autoryzacja operacji zlecanych w bankowości internetowej za pomocą aplikacji bez konieczności przepisywania hasła z SMS,
  • szybki dostęp do konta – dostęp 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,

  • logowanie biometryczne – logowanie z wykorzystaniem cech biometrycznych (odcisk palca lub geometrię twarzy).

Aplikacja mobilna dla firm zapewnia możliwość wyłączenia wszystkich powyższych funkcji i pozostawienia tylko mobilnej autoryzacji – aplikacja służyć będzie jedynie do autoryzacji wykonywanych operacji.

Ważne:

  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje,

  • nie udostępniaj innej osobie kodu e-PIN do logowania w aplikacji mobilnej,

  • Bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push,

  • Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do aplikacji mobilnej.

Pobierz aplikację ze sklepu

Następnie uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.