Bankofon

Bankofon umożliwia uzyskanie za pomocą telefonu informacji o bieżącym stanie rachunku 24 godziny na dobę. Informacja ta generowana jest automatycznie i bezobsługowo.


Cechy i funkcjonalność:

  • informacja o dostępnych środkach na rachunkach,

  • zestawienie wszystkich rachunków,

  • informacja o ostatnio wykonanych operacjach na wybranym rachunku,

  • informacja o kursach walut,

  • bezobsługowa praca 24 godziny na dobę,

  • hasła zabezpieczające przed niepowołanym dostępem (PIN) przypisane dla Klienta lub jego rachunków.

Usługa funkcjonuje pod numerem telefonu: 18 479 14 90

Bankofon to idealne rozwiązanie dla osób nie posiadających dostępu do Internetu, a chcących mieć możliwość sprawdzenia swojego rachunku o każdej porze dnia i nocy.

Opłata za korzystanie z usługi Bankofon: 0 zł.

Jak korzystać z Bankofonu

Jeżeli nie posiadasz hasła do usługi Bankofon, udaj się do jednej z placówek Banku w celu uruchomienia usługi.

Jeżeli posiadasz dostęp do usługi:

  • zadzwoń pod numer telefonu 18 479 14 90,

  • wprowadź swój numer Klienta na klawiaturze telefonu,

  • wprowadź swoje hasło,

  • postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora.

Menu usługi Bankofon:

  • 1 – stan rachunków,

  • 2 – lista rachunków,

  • 3 – informacje o usługach dostępnych w Banku,

  • 4 – tabela kursów walut,

  • 5 – historia operacji,

  • 9 – zmiana hasła dostępu,

  • 0 – powrót do MENU.

W trakcie połączenia nie trzeba czekać do końca czytania listy usług – można w dowolnym momencie wybrać odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu.