Najczęściej zadawane pytania
Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię pod numerem telefonu:
– 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora),
– (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora),
– (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora);
- w aplikacji mobilnej;
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej;
- osobiście w każdej placówce Banku;
- za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera.
Pieniądze bez dodatkowych kosztów możesz wypłacić w każdej naszej placówce lub, z wykorzystaniem karty bądź kodu BLIK, w jednym z kilku tysięcy bankomatów dostępnych na terenie całej Polski (bankomaty należące do Banków Spółdzielczych, Banku BPS, Banku SGB, Planet Cash). Przejdź do strony z wykazem bankomatów.
PIN do karty możesz zmienić za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera (PIN zostanie zmieniony od razu).
Jeżeli nie posiadasz dostępu do portalu kartowego to możesz złożyć pisemny wniosek o ponowną generację PIN-u dla Twojej karty. Wniosek taki możesz złożyć w dowolnej placówce Banku.
Limity płatności bezgotówkowych, internetowych lub gotówkowych możesz zmienić:
- w aplikacji mobilnej;
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej;
- za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera;
- osobiście w każdej placówce Banku.
Czas, w którym Twój przelew dotrze do odbiorcy jest uzależniony od rodzaju przelewu:
- przelew natychmiastowy Express Elixir dotrze do obiorcy w przeciągu kilkunastu sekund (bank odbiorcy musi umożliwiać odbiór przelewów Express Elixir – wykaz banków, które obsługują przelewy Express Elixir jest dostępny na stronie www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci;
- przelew natychmiastowy Sorbnet trafi do obiorcy w przeciągu kilkunastu minut;
- przelew standardowy wychodzi z Banku o godzinach: 8:00, 11:00, 14:00, 17:00. Do odbiorcy dotrze w zależności od godzin księgowań przelewów przychodzących obowiązujących w banku odbiorcy. Jeżeli przelew standardowy zostanie zlecony do godziny 13:00 (w placówce Banku) lub 13:30 (poprzez bankowość elektroniczną) to powinien dotrzeć do odbiorcy w tym samym dniu, jeżeli zostanie złożony po ww. godzinach to odbiorca otrzyma go w dniu następnym;
- przelew walutowy wysłany za granicę dotrze do odbiorcy w przeciągu dwóch dni roboczych (przelew złożony w trybie standardowym) bądź w tym samym dniu (przelew złożony w trybie pilnym).
Chcesz aby pieniądze dotarły do odbiorcy jak najszybciej? Wybierz jedną z opcji przelewów natychmiastowych, a środki zostaną zaksięgowane nawet w kilkanaście sekund. Do wyboru masz:
- przelew natychmiastowy Express Elixir – przelew dotrze do obiorcy w przeciągu kilkunastu sekund (bank odbiorcy musi umożliwiać odbiór przelewów Express Elixir – wykaz banków, które obsługują przelewy Express Elixir jest dostępny na stronie www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci;
- przelew natychmiastowy Sorbnet – przelew trafi do obiorcy w przeciągu kilkunastu minut;
- przelew walutowy w trybie pilnym – przelew wysłany za granicę dotrze do odbiorcy w tym samym dniu.
W celu założenia konta osobistego potrzebny będzie tylko Twój dowód osobisty. Udaj się do jednej z naszych placówek, a nasi pracownicy odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. Otwarcie konta w naszym Banku jest proste i potrwa zaledwie kilkanaście minut.
Gdy dostęp do bankowości internetowej został zablokowany (np. w przypadku trzykrotnego podania błędnego hasła) odwiedź jedną z naszych placówek lub skontaktuj się z nami telefonicznie.
Środki pieniężne przechowywane w Banku są objęte gwarancją BFG. Kwota depozytów nieprzekraczająca równowartości w złotych 100 000 euro jest gwarantowana w całości. Kwota gwarantowana obliczana jest od sumy środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach (np. lokatach terminowych, rachunkach bieżących, rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych) jednej osoby w Banku, w przypadku rachunku wspólnego każdemu ze współposiadaczy przysługuje odrębna kwota gwarancji. Więcej informacji na temat gwarancji BFG znajdziesz na stronie Gwarancje BFG.
Cashback – to usługa umożliwiająca wypłatę gotówki w sklepie w trakcie płacenia za towar kartą w terminalu. Oznacza to, iż nie musisz szukać bankomatu, wypłacisz pieniądze w trakcie zakupów.
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość – przejdź do zakładki Kontakt.