Bankomaty, w których możesz wpłacać.

Wpłacaj oszczędności lub dzienny utarg na konto, bez konieczności czekania w kolejce w oddziale.
Dostępność przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wpłacone środki są od razu dostępne na rachunku (księgowanie online). Urządzenie przyjmuje aż do 300 banknotów w jednej transakcji.

Wpłaty i wypłaty realizowane są przez usługę „Mój rachunek”, którą należy aktywować w nowych urządzeniach.
Wpłaty na rachunek są uruchomione dla wszystkich kart z wyjątkiem: Euro, kart kredytowych, kart stokenizowanych w cyfrowych portfelach.

W przypadku braku możliwości uruchomienia usługi „Mój rachunek” prosimy o kontakt z pracownikami Banku.
Aktywacji usługi „mój rachunek” można dokonać tylko na jednej karcie spośród wszystkich przypisanych do Użytkownika kart i dla niej będą dostępne dodatkowe opcje.

Bankomaty z możliwością wpłaty są zlokalizowane w naszych Punktach Obsługi Klienta (POK) pod adresem:

  • Rynek 11, 33-340 Stary Sącz
  • Gołkowice Górne 56, 33-388 Gołkowice

Wszelkie opisane informacje dotyczą funkcjonalności nowych urządzeń w ww. POK. W przypadku pozostałych bankomatów nic się nie zmieniło.

Nie masz karty? Nic nie szkodzi. W urządzeniach tych możesz wypłacać i wpłacać za pomocą aplikacji mobilnej Nasz Bank i kodu QR wyświetlanego na ekranie urządzenia.

Wejdź do aplikacji, wybierz smartKARTA – więcej informacji na stronie https://smartkarta.pl/