Aplikacja mobilna dla systemów Android oraz iOS (iPhone)

Zarządzaj łatwo i szybko swoimi rachunkami. Korzystaj z aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Aplikacja mobilna Nasz Bank dostępna jest zarówno dla systemów Android (do pobrania ze sklepu Google Play pod nazwą Nasz Bank) oraz dla systemu iOS (iPhone) (do pobrania ze sklepu App Store pod nazwą BS Stary Sącz – Nasz Bank).

– Pobierz aplikację mobilną –

Z usługi mogą korzystać wszyscy Klienci Banku będący użytkownikami bankowości internetowej.

Podstawowe funkcjonalności:

  • obsługa produktów bankowych (rachunków, lokat, kredytów),

  • prezentacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,

  • dostęp do informacji o posiadanych kredytach, w tym harmonogramów spłat,

  • doładowania telefonów komórkowych,

  • zmiana limitów ustalonych na karcie,

  • czasowe zablokowanie karty / zastrzeżenie karty,

  • możliwość szybkiego zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej (wszystkie kanały internetowe umożliwiające dostęp do konta zostaną zablokowane),

  • możliwość logowania biometrycznego (odcisk palca, FaceID),

  • mobilna autoryzacja (autoryzacja operacje bez kodów SMS),

  • wysyłanie i odbieranie wiadomości z Banku,

  • geolokalizacja (wyszukiwanie placówek i bankomatów Banku),

  • przelewy QR (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie kodu QR).

Korzyści:

  • mobilna autoryzacja – autoryzacja operacji zlecanych w bankowości internetowej za pomocą aplikacji bez konieczności przepisywania hasła z SMS,
  • szybki dostęp do konta – dostęp 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,

  • logowanie biometryczne – logowanie z wykorzystaniem cech biometrycznych (odcisk palca lub geometrię twarzy).

Ważne:

  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje,

  • nie udostępniaj innej osobie kodu e-PIN do logowania w aplikacji mobilnej,

  • Bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push,

  • Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do aplikacji mobilnej.

Pobierz aplikację ze sklepu

Następnie uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

Wprowadź swoje dziecko w świat odpowiedzialnych Finansów. Korzystaj z aplikacji mobilnej Nasz Bank Junior.

Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior dostępna jest zarówno dla systemów Android (do pobrania ze sklepu Google Play) oraz dla systemu iOS (iPhone) (do pobrania ze sklepu App Store).

– Pobierz aplikację mobilną –

Z usługi mogą korzystać wszyscy Klienci Banku będący użytkownikami bankowości internetowej.

Podstawowe funkcjonalności:

  • płatności BLIK! Zawsze pod kontrolą rodzica,

  • zarządzanie własną kartą i płatności mobilne,

  • cyfrowe skarbonki z celami oszczędzania,

  • personalizacja aplikacji przez dziecko,

  • zarządzanie oszczędnościami w szkolnych programach,

  • cyberbezpieczeństwo,

Najczęściej zadawane pytania:

To aplikacja edukacyjna, która pomaga dzieciom w nauce zarządzania finansami.

Aplikacja mobilna jest stworzona dla dzieci do 13 roku życia.

Tak, pobranie aplikacji jest bezpłatne.

Aby zamówić kartę płatniczą dla swojego dziecka, wystarczy złożyć wniosek w Twoim Banku.

Zasilenie konta dziecka jest szybkie i wygodne! Wystarczy skorzystać z opcji „Zasil” w zakładce „Nasz Bank Junior” dostępnej w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej rodzica.

Aplikacja może być zainstalowana zarówno na telefonie rodzica, jak i na telefonie dziecka.

Dziecko w aplikacji Nasz Bank Junior widzi tylko swoje saldo, nie zobaczy tam Twoich innych rachunków. Dziecko może wykonywać operacje jedynie na rachunku przypisanym do niego.

Pobierz aplikację ze sklepu

Następnie uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.